środa, 22 maja 2013

Powierzchnie w przestrzeni trójwymiarowej

Dostałam ostatnio, od studentki zarządzania na Politechnice Gdańskiej, do zrobienia dwa ciekawe zadania z geometrii analitycznej. W pierwszym trzeba było określić jaką powierzchnię określa równanie, a w drugim ją narysować. Próbowałam znaleźć jakieś przykłady w internecie, ale nie natknęłam się na żadną sensowną stronę. Udało mi się natomiast znaleźć coś co bardzo pomogło mi w samodzielnej pracy.


Powyższy poradnik nie jest może zbyt obszerny, ale naprawdę tylko tyle wystarczyło do narysowania wszystkich potrzebnych powierzchni. Nie przedłużając zapraszam do przeglądania notatek, a wszelkie pytania proszę kierować na maila.




Na moim chomiku można pobrać plik pdf z powyższymi obrazami: Powierzchnie 3D

Dla studentów zarządzania PG: na chomiku zamieściłam również kolokwia i egzaminy z poprzednich lat, a także pdf'y z ćwiczeniami.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz