piątek, 9 maja 2014

Odpowiedzi i rozwiązania matura rozszerzona z matematyki 2014!

Witam!

Link do arkusza: Arkusz

Link do mojego chomika, gdzie można pobrać spakowane wszystkie obrazy: klik






















Na koniec parę słów ode mnie na temat tego arkusza. Uważam, że arkusz był zdecydowanie trudniejszy niż w zeszłym roku, ale też bez przesady. Bardzo miło robiło mi się te zadania i szczerze powiem jestem z niego zadowolona. Tak właśnie powinien wyglądać arkusz do rozszerzonej matury z matematyki. 

Pozdrawiam serdecznie.



3 komentarze:

  1. ostatnie źle, kolejność nie ma znaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zadanie wzbudziło wiele kontrowersji, ale mam nadzieje, że ten link rozwieje wszelkie wątpliwości: http://www.matematyka.pl/364304.htm

      Usuń
  2. Zgadzam się, zadania ciekawe. Aczkolwiek zbyt mało czasu, żeby się nad każdym zastanowic. Nie można też porównywać sytuacji przy stole egzaminacyjnym, kiedy pisze się pod wpływem stersu, ze spokojny rozwiazywniem siedząc wygodnie w domu. Taki stopień trudności matury rozszerzonej jest jak najbardziej odpowiedni, jednak cke przyzwyczailo maturzystow do innego poziomu, dlatego teraz wybuchła fala niezadowolenia

    OdpowiedzUsuń